joi, 31 octombrie 2013

Ghirlanda ametita cu fantome caraghioase

Prima data am dat viata dovlecilor (am vorbit despre asta aici), dar sala unde urma sa aiba loc petrecerea mai avea nevoie de cateva decoratii. Asa ca inspirata de o postare de pe krokotak si nelipsind niciodata din Scorbura rolele din cartonul de la hartia igienica, pe care le reciclam, si nici ochisorii rotitori am hotarat sa facem si o ghirlanda.

Puiul de Bufnita a fost dimineata la gradinita asa ca am profitat de ocazie ca sa fac unele pregatiri.

Materiale folosite:

  • role de carton de la hartia igienica
  • perforator 
  • vopsea alba pentru pictat cu manutele
  • buretel
  • lipici lichid
  • fasa de la farmacie
  • ochisori rotitori
  • sfoara
  • foarfeca
  • linear


 Mai intai am ales rolele.

 Le-am tamponat cu un buretel cu vopsea alba pentru pictat cu manutele, le-am adaugat doua perforatii ca sa le putem insira ulterior pe fiecare in parte si le-am lasat la uscat. Apoi, am adaugat tot prin tamponare un strat de lipici si resturi de servetel din hartie, aleatoriu.

Peste, am mai adaugat un strat sau doua de fasa. Iar apoi ochisori rotitori. 


Apoi, le-am insirat pe sfoara. Nu au iesit chiar egale distantele, dar asta din cauza ca oricat am masurat si am pus repere, caraghioasele mele fantome erau nerabdatoare si se tot miscau.


Odata ce a venit si Puiul de Bufnita am trecut la faza doi: ADAUGAREA PERSONALITATILOR. Aceasta a fost o etapa destul de importanta, fiind exclusiv sarcina Puiului de Bufnita. Nici un ochisor nu a ramas nemachiat, nici un coltisor neacoperit cu grija cu zambete sau alte stari sufletesti. Ei, dar au mai avut parte de o aventura "fantomele" noastre inainte de a fi gata de petrecere.


Fiind neastamparate, au cazut in cutia plina cu confetti a Bufnitei :) Asa, ca si cum s-ar fi ratacit printr-un dulap si ar fi iesit de acolo mototolite si imbracate alandala.


Apoi, au asteptat cuminti pana a doua zi...pana cand au fost agatate la loc de cinste.

Sfarsit.


2 comentarii: