joi, 21 noiembrie 2013

Braduți din fetru pentu Sandra



Pregătirile mele au început de fapt de joi. A fost doar o idee pe care o postasem pe Bufniță și eram nerăbdătore sa o testez. Și pentru că nu ma pricep aproape deloc la cusut, mi-am propus sa realizez totul doar plin lipire. 

Materiale:
  • şablon cu brăduţ luat de pe net
  • carioca/creion pentru desenat
  • fetru de două nuanţe
  • foarfeca
  • lipici
  • panglică
  • paiete steluţe
  • discuri din crenguţe de copac

Am prelucrat puţin şablonul, l-am dublat şi modificatin aşa fel încât să rezulte doi brazi care se suprapun. Apoi am desenat si m-am apucat de decupat. 

Am lipit cei doi brăduţi unul de celălat, în desen se poate vedea fetrul încă umed, dar nu înainte să inserez între cele două straturi şi panglica.

Apoi am adaugat steaua și elementele lemnoase...

Primul braduț era gata...

Apoi mica mea padurice a plecat spre Sandra. 

Evident, bănuţii colectaţi din vânzare au fost în întregime donaţi. Nu a fost o idee marca Bufniţă şi au fost pe departe în a fi perfecţi, dar am auzit că au fost cumpăraţi cu drag şi au mai şi intrat comenzi :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu